Australië Dag 12

14 oktober 2019 - Coolum Beach, Australië

Hallo , we begonnen deze dag eens niet met een groot ontbijt. Maar op weg naar de ferry  om het prachtige  North stradbroke Island te verlaten hebben we, bij een soort koffie huis koffie, fris en een broodje of pasteitje gegeten. Daarna op naar de gate voor het inschepen,  waar we noch een heerlijk half uurtje in het zonnetje op de ferry gewacht hebben. Bij de overtocht was het door het prachtige weer prima vertoeven op het bovendek, waar we ook nog dolfijnen gespot hebben. We vervolgden onze reis over de M1 Pacific highway naar Whitside. Hier werden we in een geweldig villa met navenant uitzicht, door bijzonder vriendelijke, mensen verrast met een heerlijke lunch. Voor mij was het ook leuk dat de man van de oud collega een bekende is van mijn oude buurman, maar dat terzijde. Na zo’n anderhalf uur vertrokken we voldaan van de uitgebreide lunch naar ons laatste adres voor deze dag t.w. Coolum Beach Gateway Resort in het gelijknamige plaats Coolum beach , aan de boorden van de Koraalzee. Nu om half negen onder de wol ,  omdat we morgen in alle vroegte, namelijk om kwart voor zes door een busje op gehaald worden, voor een excursie naar Fraser Island waar we met een 4 wiel drive busje over het eiland gereden worden.

1. Marijke van den Beld:
    15 oktober 2019
    ha luitjes,

Daarnet kwam jullie reisblog bij mij op de mail binnen en heb ik even (snel)de verhalen en foto's van jullie reis doorgenomen.
    Wat een geweldige ervaring. Gelukkig hebben jullie nog een aantal dagen, maar ik denk dat de tijd vliegt met al het moois dat er te zien en te beleven is.
    Nog een fijne tijd samen.
    Liefs, Marijke