Australië dag 23

26 oktober 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Vandaag de laatste dag.

Vanmorgen om 5:30 uur opgestaan. Na een regenachtige nacht. Om 6:15 uur hadden we in de lobby van het Koloniale hotel Resort afgesproken.

Het vliegveld  Cairns was nu vlakbij, slechts 5 km. Na eerst de auto gedropt te hebben checkten we in voor de vlucht naar Sydney. Ging allemaal heel voorspoedig. Dus nu eerst lekker ontbijtje op het vliegveld.

Van Cairns naar Sydney was 2,5 uur vliegen. Nu gaan we weer een uur vooruit in de tijd. Met een bus werden we van de nationale luchthaven naar de vertrekhal van de internationale luchthaven gebracht. Na toch nog even shoppen vlogen we weer om 17:10 uur verder. Deze vlucht zal 14 uur duren naar Dubai.

Daar zullen we ook weer even moeten wachten en weer een sprong in de tijd maken.
Zaterdagochtend landen we rond tienen op Schiphol en zijn we weer bijna thuis.

Dit is onze laatste dag. Helaas gebeurd er dan niet zoveel. Filmpje kijken, spelletje doen. En sommige onder ons slapen. Wel hebben we weer lekker de ruime plekken in de Boeing 777 van Emerates.

Bij deze bedanken we onze ‘reis organisatie’ voor alles wat er te regelen was. Het was een hele bijzondere vakantie met z’n allen. In ieder geval een om heel lang aan terug te denken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade