Australiƫ Dag 10

12 oktober 2019 - North Stradbroke-eiland, Australiƫ

Na een voor ons koude nacht ( alle dekens die we konden vinden lagen op bed šŸ˜‚) en een korte wandeling over het Glen- Villa resort moesten we voor het eerst buiten onze lokatie breakfast genieten. Vandaag gaat onze reis richting North Stradbroke Island.Ā
Naar de ferry toe was het slecht weer. We waren ruim op tijd voor de overtocht. Hoe dichter we bij het Island kwamen des te beter werd het weer. In ons appartement gekomen zagen we vanaf ons zeer ruime balkon de kustlijn van the Pacific Ocean. Fantastich. Na ons geĆÆnstalleerd te hebben zijn we op zoek gegaan naar de winkels waar we ons sapje voor de avond konden halen. Echter kwamen we al bij het ā€œPoint Lookoutā€ uit waar wij de dolfijnen en de walvissen konden spotten. Na een verdienstelijke wandeling, hebben we heerlijk gegeten en zijn we naar ons appartement teruggegaan. Na een afzakkertje zijn we voldaan in ons bed gedoken. Op naar de volgende dag vol ervaringen en belevenissen.

O ja, tijdens deze trip gingen we de grens over van NSW naar Qeeunsland (sunshine State) šŸ”† en (zonder dat we het direct wisten) ging de klok weer een uur terug. šŸ•š Gelukkig waren we vroeg voor de boot, anders hadden we deze gemist. En nu šŸ›šŸ’¤šŸ’¤šŸ’¤

Fotoā€™s

1. Lies Wagenmakers:
    12 oktober 2019
    Geweldig reisverslag met prachtige foto's. Ik leef echt mee.
    Fijn dat jullie zo genieten.
    lieve groetjes uit Sassenheim ,voor jullie zessen!!