Australië Dag 6

8 oktober 2019 - Hunter Valley, Australië

Begonnen we met de auto ophalen bij Hertz. We konden onze auto oppikken in een garage. Het is een 8 pers KIA Carnival waar we comfortabel mee op weg konden , helaas zat er geen navigatie in waardoor we ongeveer 3 kwartier later bij het hotel aan kwamen. Na het inladen gingen we op weg naar Bert en Mildred van der Berg een neef van Corrie waar we bij een lekker bakkie met SPECULAAS bij gepraat hebben over het oude Lisse en het kweken van kromsnavels. Na afscheid genomen te hebben en uitgezwaaid te zijn kwamen we na ongeveer 2 uur rijden aan bij ons nieuwe onderkomen, Oaks Cypress Lakes Resort in een prachtig appartement waar wel een mooie keuken in zit , maar niets te bikken was , dus daar moesten we ook weer de deur voor uit. Dat werden dus pizza,s die we weg moesten spoelen met plaatselijk gekochte 0 procent dranken blllllll  , hierna hadden we na een korte wandeling (waar we de eerste kangoeroes in het wild zagen) en een rustige avond en gingen we op tijd slapen om fit te zijn voor dag 7

1. Lies Wagenmakers:
    10 oktober 2019
    Wat een geweldige ervaring. Een reis om nooit meer te vergeten.
    Blijf genieten van de nog komende weken.
    Het reis verslag ,is heel interessant. Nog veel plezier.